Baza Kodów i Tipsów do Gier.

0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |

Wiggles

Przed edycją polecam skopiowanie pliku.

Wszystkie pliki edytuje się jakimś edytorem tekstu, Np Notatnikiem.

1) W pliku "GENATTRIBIS.TCL" który znajduje się w katalogu: „Wiggles /
data / Scripts / Misc" Gdy wigglesy długo się uczą jakiejś czynności, można
zmieniać w tym pliku wartość liczbową.

Nahrung- jedzenie
Holz- drewno
Steine- kamienie
Metalle- metale
Transport- transport
Alchemie- alchemia
Service- serwis
Kampfkunst- walka
Schwertkampf- walka na miecze
Zweihandkampf- ???
Verteidigung- obrona
Schusswaffen- strzał
Kungfu- kungfu :-)
Gesundheit- zdrowie
Ernährung- odżywianie się
Aufmerksamkeit- uwaga
Stimmung- nastrój


2) W pliku "SPARETIMETUNES.TCL" który znajduje się w katalogu:
„Wiggles / data / Scripts / Misc"
Tu można manipulować wszystkim co jest związane z czasem, np. wiggles
śpiąc w namiocie będzie regenerował siły w takim samym czasie jak by spał w
sypialni.

W dziale // Störungen jest czas ile wigglesy będą przeznaczały na czynności
np:
work- praca
bett- sen
sex- seks
talk- rozmowa
w dziale // Schlafgewinne jest określony "zysk snu"

3) Pliki "SPARETIMETUNES.TCL" i "TECHTREETUNES.TCL" w katalogu "Wiggles /
data / Scripts / misc" zawierają wartości nad zdolnościami pojedynczych
charakterów, które można edytować.

4) Nie jest to Cheat, lecz rozwiązanie problemu

Problem przy startowaniu gry z DVD
Usuń plik "WINSPI32.DLL" z katalogu "Windows / system" (PRZEDTEM SKOPIUJ
GO DO INNEGO KATALOGU!!!), gra instalując się utworzy go samemu
(prawdopodobnie), uruchom grę i powinno być wszystko dobrze. Jeżeli nie
będzie działać skopiuj ponownie plik "WINSPI32.DLL" do katalogu "Windows /
system" żeby przypadkiem czegoś nie popsuć :-)

5) Kiedy stawiasz budynek obok takiego który jest jeszcze w budowie
możesz, przeważnie, budynki bliżej siebie stawiać (czasami nawet pół jedno
w drugie!) !!!
Ważne: kiedy drugi budynek postawiony jest, nie może pierwszy być jeszcze
gotowy. A więc najlepiej dwa Wigglesy budynki stawiają, pierwszy zaczyna
robić i stawiasz drugi i przerywasz robienia pierwszemu, jak zostanie
skończony drugi budynek kontynuujesz ronienie pierwszego. Jak nie będzie
wam wychodzić to pokombinujcie samemu.

6) W pliku "FIGHT.TCL" w katalogu "Scripts / init" możesz edytować w ostatniej
trzeciej części pliku bronie i ich skutek. Wszystkie bronie są tam
uporządkowane według rodzaju. Przy początku pierwszego wyliczenia stoją
włączenia obecnych wartości broni. Ostatni wpis w szeregu kończy np.
minimalnie wymagania punktów doświadczenia by posługiwać się bronią np.
miecz kryształu wartość 0.12 na 0.0 zastąpią możesz to bezpośrednio
używać, bez pozyskania punktów doświadczenia.

Stare Gry do ściągnięcia!
Wejdź >>>

Copyright by Stare-Gry.eu & Stare.e-Gry.net : Wszelkie Prawa Zastrzeżone!
Gry Online