Baza Kodów i Tipsów do Gier.

0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |

SPEEDBALL 2 (Amiga)

Należy użyć FileMastera i funkcji DiskEdit. Na początku należy nagrać SAVE (Lague i Cup). Jest 12 postaci i 8 kresek uzbrojenia po 100. Dla Lague SAVE znajduje się w bootblocku (0 track). Zmieniamy powtarzające się wartości 100 (hex. 64), najlepiej na 250 (hex. FA) powyżej gra może się zawiesić, czy w 12 miejscach wpisujemy hex. FAFAFAFAFAFAFAFA. Wpłynie to na pełne uzbrojenie, agresywność, atak.... Kasy mamy 01100 (hex. 044C), a więc zmieniamy 4 i 5 bajt na hex. 7FFF (zbyt dyża liczba spowoduje bankructwo) i mamy 32761 kasy. SAVE dla Cup znajduje się trochę dalej, bo na 22 ścieżce (track). Zmieniamy tak samo jak w League. Kasy mamy 2000 (hex. 07D0) zmieniamy na 7FFF.

Stare Gry do ściągnięcia!
Wejdź >>>

Copyright by Stare-Gry.eu & Stare.e-Gry.net : Wszelkie Prawa Zastrzeżone!
Gry Online