Baza Kodów i Tipsów do Gier.

0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |

Max Payne (MAC)

KOMPLETNY OPIS PRZEJŚCIA GRY

CZĘŚĆ I: "THE AMERICAN DREAM"


ROZDZIAŁ PIERWSZY: "ROSCOE STREET STATION"


Wejdź do kibla, na lewo od miejsca gdzie rozpoczynasz misję. Dzięki temu będziesz mógł operować pistoletem. Pootwieraj okoliczne szafki, znajdziesz w nich amunicję oraz apteczkę. Cofnij się na stację, będą tam dwaj delikwenci, rozwal ich (przez cały czas robiąc uniki, prawym przyciskiem myszy). Biegnij schodami na górę, gdy dojdziesz do "zakrętu" wyskocz za ściany i rozpruj brzuchy kolejnej dwójce ćpunów. Następny pajac znajduje się za kratami (idąc naprzód, a następnie w lewo). Tak samo jak w poprzednich przypadkach zabij frajera pistolecikiem (zawsze rób uniki). Zejdź schodami na dół. Idź dwa razy w lewo i zlikwiduj odważniaka z shotgunem (koło automatu). Zabierz mu broń. Teraz podejdź do drzwi ("Subway Control Room") i wystukaj kod, będzie nieprawidłowy. Idź schodami na dół, za ścianą stoi trzech pajaców (jeden z lewej, z shotgunem, oraz dwóch z prawej). Pierwszy w piach pójdzie ten z lewej, gdyż jest bardziej niebezpieczny. Dwóch pozostałych zabij na końcu. Wejdź do pomieszczenia na prawo. Otwieraj kolejno szafki i zbieraj napotkane rzeczy (amunicja oraz apteczka). Biegnij teraz na sam koniec długiego korytarza. Znajdziesz tam zamkniętą bramę (kraty) oraz dwóch oponentów. Usuń ich shotgunem. Cofnij się na stację (tą samą drogą, którą tu przyszedłeś). Na końcu torów stoi kolejka, wejdź do niej i za chwilę wyjdź. Dowiesz się, że brakuje energii (zresztą widać to gołym okiem). Idź dalej drzwiami "Personnel Only". Będzie tam dwóch gostków, jeden zły i drugi dobry. Zabij oczywiście tego złego, pogadaj z ochroniarzem, który zna kod, otwierający zamknięte drzwi. Pozbieraj schowaną amunicję w szafkach. OK. Wróć się do miejsca, gdzie wklepywałeś zły kod (schodami na górę). W zamian za uratowanie życia, gliniarz wprowadzi odpowiednie cyferki. Niestety, za chwile jego marne życie dobiegnie końca. Idź więc go pomścić. W pomieszczeniu "Subway Control Room" będzie czterech pacjentów, rozwal ich shotgunem. Nie załamuj się nie udanymi próbami, trening czyni mistrza. Pamiętaj co chwile robić uniki (prawy przycisk myszy). Następnie wejdź prawymi drzwiami do "Centrum Energii", aktywuj drugą linię i podejdź do komputerków z prawej. Obok są jeszcze apteczki, jeżeli będą Ci potrzebne skorzystaj z nich. Wróć się teraz do kolejki, wejdź do środka i odjedź. Niestety podróż będzie bardzo krótka. Wyjdź z pociągu i zasuwaj torami do góry, spotkasz tam trzech frajerów, rozwal ich. Idź do drzwi, aby ruszyć w dalszą wędrówkę.


ROZDZIAŁ DRUGI: "LIVE FROM THE CRIME SCENE"


Pędź do przed siebie, a następnie w lewo. Za ścianą będzie dwóch oponentów, usuń ich wyskakując za ściany. Zabierz ich broń. Idąc kilka metrów dalej znajdziesz zasypane przejście, a obok niego drzwi. Wejdź nimi i zasuwaj w ciemnym korytarzu, jednocześnie likwidując kolejnych delikwentów (dwóch). Gdy dojdziesz do kanału kieruj się w prawo. Dojdziesz do "stacji", na której będzie dwóch śmiałków. Załatw ich kilkoma, celnymi strzałami. Wskocz na górę i idź dalej schodami. Po drodze spotkasz kilku pacjentów, usuń ich. Gdy dojdziesz do zamkniętych drzwi zejdź na dół (obok są schody prowadzące na niższy poziom). Będzie tam kolejna grupka ćpunów, rozpraw się z wszystkimi. W jednym z pomieszczeń znajdziesz drzwi (nad nimi napis ALARM) oraz "konsole" do otwierania przejścia, użyj jej i zabaw się z pozostałym i oponentami (czwórka). Gdy już będziesz w środku odbierz telefon oraz otwórz komputerem pokój "A". Znajdziesz w nim detonator, zabierz go. Ponownie użyj komputera, tym razem otwórz drzwi "C". W środku przeczytaj ważne papiery, leżące na biurku. OK. Wróć się do miejsca, gdzie znajdowały się zamknięte drzwi. Po drodze napotkasz na kolejnych klientów, usuń ich wszystkich, w przeciwnym wypadku oni to zrobią, ale z Tobą :-). Uważaj jednak, gdyż mają granaty. Podłóż detonator pod drzwi i uciekaj, ponieważ za chwilkę będzie wielkie bum. OK. Po wybuchu uruchomi się krótki filmik, Max podejdzie do krat, pogadać z Alexem, który za chwilę zostanie zamordowany. Uważaj, z prawej strony przybiegnie trzech chłystków, rozpraw się z nimi. Biegnij teraz schodkami na górę, będzie tam czterech koleżków (jeden z granatami!). Zabij ich, a następnie wejdź do malutkiej "budki". Na ścianie wiszą kolejne apteczki, użyj ich, jeżeli będą Ci potrzebne. Obok znajduje się dźwignia - przekręć ją. Jedyne co pozostało to ucieczka na zewnątrz, wcześniej otwartą bramą.


ROZDZIAŁ TRZECI: "PLAYING IT BOGART"


Zaraz na początku zabij dwóch natrętów biegających za ścianą. Poczekaj chwileczkę przed dużymi drzwiami - przybiegnie kolejna trójka zbirów. OK. Wróć się do tyłu, na biurku znajdziesz kilka kartek, przeczytaj je. Idź schodkami na dół, wejdź w pierwsze drzwi po lewej. Weź apteczki, skorzystaj z toalety, umyj ręce i wyjdź ;-). W jednym z pomieszczeń jest radio, podejdź do niego i posłuchaj. Następnie wyskocz przez okno, na "balkon". Zasuwaj w lewo, aż do drzwi, za którymi jest trójka ćpunów, załatw ich. Uważaj na butle z gazem (?). Mknij dalej (drzwi z prawej), schodami na dół. W pokoju 301 będzie jeden delikwent, wskocz i zastrzel pajaca. Idąc naprzód napotkasz na gostka, oglądającego telewizję, usuń go. Przybiegnie kolejna dwójka oponentów, analogicznie jak w poprzednim wypadku zabaw się i z nimi. W kiblu (drzwiami na prawo) znajdziesz apteczki. OK. Zasuwaj do wyjścia (drzwi "Exit"). Będzie tam dwójka ćpunów, zlikwiduj ich i rozwal kłódkę na kolejnych drzwiach. W środku uporaj się czterema chłystkami. Wejdź do pierwszego pokoju z prawej i podejdź do telewizora. Wróć się na korytarz. Pędź naprzód, następnie w prawo. Na końcu drogi spotkasz duże oraz małe drzwi (z lewej). Wejdź tymi małymi (duże są zamknięte). Będzie tu siedział miejscowy ćpun, poślij go w piach. Po chwili wbiegnie czterech odważniaków. Nieustannie robiąc uniki wpakuj w nich kilka serii z shotguna. Biegnij teraz w lewo, a następnie drzwiami w prawo. Uważaj, jest to pułapka (po otwarciu w Twoim kierunku poleci jeden nabój z shotguna). Przeczytaj ważne papiery na biurku. Wróć teraz do "okrągłego" pokoju. Otwarte zostaną jedne z wcześniej zamkniętych drzwi. W pomieszczeniu znajdziesz wyciekający zbiornik, strzel w niego kilka razy, co spowoduje malutki wybuch. Zeskocz dziurką na dół, czekać tam na Ciebie będzie trójka agresywnych frajerów. Załatw ich kilkoma strzałami z shotguna. Idź dalej, w lewo, a następnie w prawo. Na biurku znajdziesz pewien ważny notes, przeczytaj go. Teraz musisz odszukać windę i zjechać nią na niższy poziom.


ROZDZIAŁ CZWARTY: "THE BLOOD VEINS OF NEW YORK"


Gdy wyjdziesz z windy idź w lewo. Spotkasz tam trzech bardzo niemiłych facetów. Rozpruj im brzuchy ze swojej zabójczej broni. Za "skrzyniami" znajdziesz telewizor, podejdź do niego i włącz. Zasuwaj do następnych drzwi, z prawej strony. Uważaj na dwóch pajaców z potężnymi giwerami oraz na butle z gazem. Rozwal skrzynie blokujące kolejne wejście, następnie idź w lewo. Koło pieca będzie leżał baseball, weź go i przeczytaj leżącą na podłodze gazetę. Biegnij schodkami w dalszą wyprawę. W środku czekać na Ciebie będzie trzech agresywnych palantów, kilka celnych strzałów i po sprawie. Mknij na przód, schodami na górę. OK. Szybko wbiegnij w pierwsze drzwi z lewej, będzie tam czwórka bandziorów. Załatw ich. Na stoliku znajdziesz klucz, potrzebny w dalszej części gry, zabierz go. Biegnij szybciutko do Baru, usuń wszystkich natrętów znajdujących się w środku (uważaj na kobietę!). Idź dalej, zabij grubaska w samych gaciach (ma maszynówkę!) oraz dwóch wbiegających natrętów. Biegnij prosto przed siebie, w pokoju po lewej stronie znajdziesz "słuchawki". OK. Cofnij się i zasuwaj schodami na górę. Wejdź do "Clubu", idąc kilkanaście metrów dalej spotkasz dwóch ćpunów, rozwal ich. Teraz wyjdź na dach przez duże drzwi. Rozwal szkło i zeskocz na dół. Uważaj, czeka tam na Ciebie bardzo trudne zadanie, czterech wściekłych i uzbrojonych po zęby facetów. Zabierz wszystką broń oraz amunicje i wróć się do "recepcji". Na ścianie "wisi" przycisk Exit, wciśnij go i zasuwaj do wyjścia (napis nad drzwiami - Exit).


RODZIAŁ PIĄTY: "LET THE GUN DO THE TALKING"


Biegnij do budynku zwącego się "Pawnbroker", usuń dwóch pajaców, przebywających w środku. Mknij dalej, na północ. Przeczytaj gazety i pędź schodami w dół. Otwórz drzwi i rozwal trójkę kolejnych pajaców, uważaj, gdyż są bardzo dobrze uzbrojeni. OK. Idź dalej, otwartymi drzwiami. Skręć w lewo, dalej prosto. Na końcu korytarza będą stały butle z gazem. Strzel w jedną (ustaw się tak, aby wybuch Cię nie zabił!). Wykonując tę operację otworzysz wcześniej zamknięte drzwi, biegnij więc naprzód. Idź cały czas przed siebie, po drodze likwidując nadbiegających delikwentów. Gdy dojdziesz do "budki" telefonicznej podnieś słuchawkę. Po rozmowie szybko biegnij dalej, rozwal dwóch palantów. Wejdź do pierwszego pomieszczenia z prawej, rozwal kłódkę, zasuwaj do środka, zabierz klucz oraz amunicję i cofnij się. Za pomocą klucza otwórz drzwi naprzeciw. Zabijaj napotkanych ćpunów, niektórzy uzbrojeni są w granaty, więc bądź ostrożny. Cały czas biegnij do góry, aż na trzecie "piętro". Wyjdź na "balkonik" i przeskocz na drugą stronę. Zasuwaj do następnych drzwi, za którymi czeka na Ciebie kolejna mokra robota (czterech łobuzów). Gdy już ich rozwalisz wyskocz kuchennym oknem, aby zakończyć misję.


ROZDZIAŁ SZÓSTY: "FEAR THAT GIVES MEN WINGS"


Zejdź schodkami na dół. Mknij do jedynego wejścia (drzwi na północy). Na końcu korytarza podejdź do drzwi z prawej, bardzo nie miły pan odprawi Cię z kwitkiem i niestety nie wpuści do środka. Wyjdź więc drugimi drzwiami, na zewnątrz. Następnie wejdź do drugiego budynku, w środku będzie trójka naćpanych cywili, zabij ich i czekaj na uzbrojonych fagasów. Rozpraw się i z nimi. Następnie cały czas zmierzaj schodami na górę, po drodze zabijając napotkanych ludzi. Gdy już będziesz na ostatnim piętrze wejdź do jednego z pokoi. Nie zabijaj gostka, który chodzi za Tobą. Przy jego pomocy wejdziesz do budynku, gdzie wcześniej wyrzucił Cię jeden zbir. Wróć się w to miejsce. OK. Gdy drzwi się otworzą wskocz do środka i rozpruj brzuchy frajerom, znajdującym się w pomieszczeniu. Zabierz broń i amunicję. Idź dalej, w pralni czekać na Ciebie będzie jeszcze jeden chłystek z maszynówką. W okolicy znajdziesz windę, zjedź nią na dół. Idąc dalej, przed siebie, wejdziesz do małego pokoiku. Podejdź do telewizora i włącz go. Wcześniej jednak rozwal palanta, siedzącego w kiblu. Wyskocz przez okno, wejdź na "rury" i przebiegnij nimi na sąsiednie budynek. Bezczelnie wpakuj się do środka, przez okno i zabij "gospodarzy". Analogicznie, jak w poprzednim przypadku, wyjdź kolejnym oknem na dach, wskocz na rurę i przejdź. Gdy już dojdziesz do końca "zejdź na ziemię", otwórz drzwi i idź kawałek naprzód. U góry, na balkonie chodzi dwóch bandziorów, poślij im cieplutkie kuleczki prosto w serduszka. Zasuwaj dalej, rozwal kolejną dwójkę łobuziaków. Podejdź do drzwi, będą zamknięte, nie przejmuj się. Za chwilkę runie cała ściana. Biegnij cały czas przed siebie, oczywiście po drodze likwidując napotkanych ćpunów. Gdy będziesz już na "najwyższym" balkonie wejdź drzwiami (pierwszymi z prawej) do pokoiku. Następnie otwórz kolejne drzwiczki, po krótkim filmie rozpraw się z trzema pajacami, strzelającymi właśnie w Ciebie. OK. Teraz musisz ścigać rannego. Podążaj krok w krok za nim. Gdy dobiegniecie już na dach, ścigany, zeskoczy na pędzący pociąg. Analogicznie postąp i Ty.


ROZDZIAŁ SIÓDMY: POLICE BRUTALITY


Jest to bardzo specyficzny rozdział, ponieważ przez cały czas musisz gonić jednego zbira. Zeskocz na rurę, przejdź na drugi budynek. Rozpraw się z dwoma agresywnymi pajacami i zasuwaj dalej, do następnych drzwi. Odszukaj "tablicę" reklamową, na której jest "pół twarzy" pięknej kobiety. Na sąsiedniej budowli, a konkretniej na dachu, biega i zarazem strzela do Ciebie kolejna dwójka łobuzów, kilka serii z shotguna i po sprawie. Mknij naprzód, przed siebie. Na jednym z budynków są drzwi (białe), wejdź do środka. Po obejrzeniu króciutkiego filmu przygotuj się na małą rzeź. Biegnij schodami na dół i rozpruj trzech, niemiłych facetów. Uważaj, gdyż uzbrojeni są w ciężki sprzęt. Mknij przed siebie (jest tylko jedna droga). Gdy wyjdziesz na zewnątrz musisz być bardzo uważny, gdyż za siatką znajdują się trzej, uzbrojeni delikwenci. Idź dalej, rozwal gostka biegającego koło samochodu i wjedź windą na górę. Gdy już tam dotrzesz bezczelnie wpakuj się do chatki (przez okno) i zabij brzydkich domowników. Teraz czeka Cię stosunkowo trudne zadanie. Musisz biec "drabinkami" i jednocześnie zabijać naćpanych zbirów. Niektórzy uzbrojeni są w granaty oraz pistolety maszynowe, uważaj więc i często rób save'y. Na końcu drogi znajduje się szklany dach, rozwal go i zeskocz na dół. Zlikwiduj wszystkich bandziorów i zasuwaj schodami na górę. Idąc cały czas przed siebie wyjdziesz na zewnątrz. Zeskocz na "drabinki", zejdź jedno "piętro" niżej i wejdź do chaty, jednymi z napotkanych drzwi. Podejdź do telewizora, włącz go. OK. W kiblu znajdziesz apteczki. Drzwi, znajdujące się obok owej toalety, to Twój kolejny cel. Zanim jednak tam wejdziesz odpowiednio się przygotuj na niezłe mordobicie. Osobiście polecam wbiec do środka i strzelać na oślep z maszynówki, oczywiście cały czas robiąc uniki. Nie załamuj się nie udanymi próbami, zawsze możesz od "save'ować". Wyjdź na zewnątrz, w pobliżu znajdziesz kolejne drzwi, idź więc do nich. Teraz musisz biec naprzód, gdyż za ścianą jest jeden natręt, rzucający granatami, zabij śmiecia. Najtrudniejszy moment "misji", wyjdź na zewnątrz i zabij wszystkich palantów, znajdujących się na dole (łącznie z "uciekającym", który jest bardzo wytrzymały, wystarczą dwa granaty i po zabawie). To już wszystko w tej części.


ROZDZIAŁ ÓSMY: "RAGNA ROCK"


Wejdź do pomieszczenia "Tickets" (od tyłu) i przesuń "wajchę". Szybciutko się odwróć, wbiegnij do środka i rozwal dwóch strażników. Pora oczyścić teren w środku. Otwórz drzwi, strzel prosto w główkę odwróconego barmana i szybko wróć się z powrotem. Analogicznie rozwal drugiego palanta, biegającego za ladą. Następni w kolejce są goście, będący na piętrze. Jeden rzuca koktajlem, więc uważaj. Dobrze, idź dalej, kolorowymi schodkami. Biegnij przed siebie, rozwal czterech pajaców (dwóch barmanów i dwóch strażników). Zasuwaj w kierunku Baru. Rozwal trzech oponentów, będących w środku. Otwórz drzwi-kraty, za chwilkę za ściany wyskoczy jeden palant, poczęstuj go kilkoma kuleczkami. Mknij na górę, schodami. Na górze zabij dwóch klientów. Skocz na rurkę i przebiegnij na drugą stronę, zabierz wszystkie koktajle oraz pozostałe gadżety. OK. Cofnij się, tą samą drogą, którą tu przyszedłeś. Otwórz podwójne drzwi, dalej idź prawym wejściem. Zabij dwóch frajerów i bez chwili zastanowienia udaj się do kolejnego przejścia. Idąc schodami wejdziesz do pomieszczenia, pełnego wrogów. Zlikwiduj wszystkich, najlepiej w tym celu użyć maszynówki. Uważaj na chłystków, biegających za beczkami. Idź schodami na samą górę (uważaj, jest tam dwóch pacjentów!). Wyjdź na dach i biegnij w kierunku malutkich drzwi. Idź belką, zabij gościa stojącego na dole i uważnie przejdź do kolejnych drzwi. Kolejna trudna przeprawka do kolejnego wejścia. Tym razem musisz przechodzić po stromych dachach. Gdy już dojdziesz na sam koniec, wejdź małymi drzwiami, na schodach będzie stał jeden delikwent, załatw go. Po chwili przybiegnie kolejna dwójka łobuzów, podobnie jak wcześniej załatw również i ich. Zasuwaj na dół, po drodze likwiduj napotkanych pajaców. OK. Na samym dole znajdziesz perkusje, idąc kawałek dalej wejdziesz na mały mostek. Będą tam dwa komputery, jeden odpala fajerwerki, drugi zaś otwiera tajne przejście, nad sceną. Biegnij więc tam, uważaj na dwóch frajerów, bezmyślnie strzelających przed siebie. Szybciutko biegnij na samą górę (mostek), z lewej strony. Będzie tam kilka wajch, musisz je tak ustawić, abyś mógł przejść dalej. Jedyne co musisz zrobić, to biegnąć schodami na górę. Będą tam drzwi, otwórz i wejdź.


ROZDZIAŁ DZIEWIĄTY "AM EMPIRE OF EVIL"


Przeczytaj kolejno książki, na sofie z lewej, na stoliku z prawej oraz na "ołtarzu". Zasuwaj naprzód, schodami na górę. Otwórz drzwi-kraty. Teraz czeka Cię niezwykle trudne zadanie, rozwalić kilkunastu bardzo chamskich ćpunów. Spokojnie, wybiegają po kolei, z lewej strony oraz z prawej (z góry). Dwóch palantów jest jeszcze na samej górze, momentami rzucają koktajlami. Gdy ich wykończysz podniesie się kurtyna, za którą jest zły Lupino oraz jego dwóch goryli. Zabij ich, najlepiej maszynówką. Pamiętaj, że Lupino jest bardzo wytrzymały. Gratulacje, część pierwsza, pokonana.



CZĘŚĆ II: "A COLD DAY IN HELL"


ROZDZIAŁ PIERWSZY: "THE BASEBALL BAT"


Pamiętasz to miejsce? OK. Idź do góry, rozwal baseballem kłódkę na szafie i zabierz dwie apteczki. Idź dalej, jedne z drzwi są otwarte. Teraz czeka Cię jak dotąd najtrudniejsze zadnie w całej grze. Rozwal za pomocą pałki dwóch pajaców, zabierz ich broń i zlikwiduj pozostałych. Jest to niezwykle trudne, często więc save'uj. Gdy już wszystkich wyczyścisz sprawdzaj okoliczne pomieszczenia, jest tam dużo amunicji oraz broni. Idź do winy, gdy dojedziesz na miejsce rozwal dwóch zbirów. Następnie idź wejściem z prawej strony, czekać tam będzie trzech bałwanów, wyślij ich na drugi świat. Zasuwaj na drogę (w okolicy krąży jeszcze jeden pacjent), a następnie do bardzo dobrze Ci znanego Hotelu. Podejdź do drzwi, podsłuchaj rozmowy i rozwal oponentów, znajdujących się w środku. Włącz i posłuch radia. Ostatnią rzeczą do wykonania jest oczyszczenie baru, z niepotrzebnych śmieci.


ROZDZIAŁ DRUGI: "AN OFFER YOU CANT REFUSE"


Wejdź do budki, rozwal uzbrojonego recepcjonistę i otwórz bramę. Idź naprzód, zabij kolejną dwójkę łobuzów. Podbiegnij do bramy "Warehause 4", obok znajdują się przyciski, otwierające drzwi. W środku rozwal trzech "ruskich", jeden na górze oraz dwóch na dole. Z prawej strony znajdują się kolejne drzwiczki. W ciężarówce siedzi gostek, uzbrojony w maszynówkę. Rozwal najpierw jego, później zajmij się tym chodzącym. Podobnie jak wcześniej, otwórz bramę "Warehause 5". Na mostku, u góry biega (i rzuca granatami!) jeden pajac, zabij go. Wjedź windą na górę, podbiegnij do dźwigni i przesuń ją. Tym samym otworzysz sobie dalszą drogę. Za chwilkę przybiegnie dwóch frajerów, zabij ich. Zeskocz (na schody) lub zjedź winą na dół i zasuwaj do otwartych drzwi. Na zewnątrz sprzątnij wszystkich okolicznych "portowców". Wskocz na dźwig, przesuń wajchę. Zejdź na ziemię i rozwal dwóch nadbiegających oponentów. OK. Idź dalej, rozwal frajera blokującego drogę. Idąc dalej, na prawo znajdziesz dziwną, dużą maszynę. Przejdź pod nią, rozwal faceta, który kontroluje wielkiego dziwoląga i szybko schowaj się w pobliskim pomieszczeniu. W przeciwnym razie wracająca maszyna Cię zabije. Wyskocz z ukrycia i zlikwiduj dwóch biegnących i jednocześnie strzelających palantów. Zasuwaj dalej. Za "skrzyniami", z prawej strony będzie chodził jeden pacjent, poślij mu kulkę prosto w czaszkę. Za ścianą pracuje kolejna "wielka" maszyna, a na niej jeden "ruski". Zabij go, za chwilę przybiegnie (pod maszyną) kolejna dwójka klientów. Zasuwaj prosto przed siebie, za ścianą czeka na Ciebie jeszcze jedna, mokra robota. Tym razem są to trzej frajerzy z shotgunami. W ten sam sposób oczyść cały, możliwy obszar. Gdy już to zrobisz musisz odszukać zamaskowane drzwi, w ścianie. W środku znajdziesz jednego klienta, ważne informacje oraz... snajperkę! Biegnij na barkę, przeskocz na drugą stronę. Za płotem stoi ciężarówka, strzel w "klocek" pod kołem. Cofnij się i rozwal nadbiegających delikwentów. W miejscu, gdzie wcześniej był podniesiony most, jest teraz przejście. Po drugiej stronie uporaj się z wszystkimi cwaniaczkami, na północy są drzwi, którymi możesz zakończyć ten nudny rozdział.


ROZDZIAŁ TRZECI: "WITH RATS AND OILY WATER"


Powiem krótko - rozwal wszystkich oponentów, będących zarówno na dole, jak i górze. OK. Zasuwaj schodkami na górę. Wyjdź drzwiami na zewnątrz, rozwal gostka jadącego na "ruchomej" maszynie i sam na nią wskocz. Odpowiednio manewrując "konsolami", dojedź do drugiego wejścia. Po drodze likwiduj snajperów na wieżach. Gdy już dojedziesz rozwal wszystkich w środku, uważaj, gdyż niektórzy są naprawdę dobrze uzbrojeni. Zasuwaj schodami do drzwi, z lewej strony. Znajdziesz tam "guziczki", przyciśnij je. W efekcie otworzysz drzwi, na północy pomieszczenia. Za chwilkę przybiegnie dwóch bałwanów, uporaj się z nimi jak najszybciej. Zasuwaj teraz do otwartego przejścia. Wokół statku chodzi dwóch pajaców, poczęstuj ich serią strzałów z shotguna. Uważaj na gościa, stojącego na statku, podobnie jak wcześniej rozwal i jego. Wejdź na statek i zacznij krwawą rzeź. Gdy już wyczyścisz cały pokład idź do "mostku kapitańskiego", zabij pilota, weź apteczki i porozmawiaj przez "telefon". Pora na najtrudniejszą część tego rozdziału. Zejdź schodami na dół, po drodze likwidując palantów z shotgunami. Gdy już będziesz na samym dole, otwórz drzwi z prawej strony. Musisz zabić wszystkich bandziorów. Najgroźniejszy jest ten w białej koszulce, ma koktajle i podwójną energie (jak nie potrójną, hehe, koksy robią swoje). Wróć się do "korytarza" i.. koniec.


ROZDZIAŁ CZWARTY: "PUT OUT MY FLAMES WITH GASOLINE"


Jest bardzo trudna misja, ze względu na wybuchający ni stąd, ni zowąd ogień. Musisz działać błyskawicznie. Wbiegnij do kuchni (drzwi obok baru), będą tam kolejne drzwi, zasuwaj ile sił w nogach do tegoż pomieszczenia. Z prawej strony jest kolejne wejście, biegnij tam. Znajdziesz się w "ognistym" korytarzu (ściany płoną). Mknij pośród płomieni przed siebie, kiedy dojdziesz do płonącego pomieszczenia biegnij (na środku nie ma ognia) do następnego płonącego korytarza. Gdy już będziesz w kolejnym pokoju mknij lewą stroną, tuż przy ścianie. Przeskocz ogień i zasuwaj schodami, do następnych drzwi. Teraz idź, a raczej biegnij w prawo. Pędź blisko ściany cały czas naprzód, aż do pomieszczenia, w którym będziesz mógł chwilkę odpocząć. Uważaj na lecącą w Twoją stronę butle z gazem. OK. Zasuwaj dalej, podwójnymi drzwiami na północy. W środku czekać na Ciebie będzie jeden odważniak, poślij mu serię strzałów z maszynówki. Zabierz apteczki i w razie potrzeby ich użyj. Idź schodami na dół, za ścianą będzie kolejna dwójka oponentów. Zejdź drabinką na dół, za kratami będzie kilku frajerów, proszących się o szybką śmierć. Biegnij "mostkiem" przed siebie, po drodze likwidując napotkanych śmieci. Gdy dobiegniesz do schodów, wejdź na górę, otwórz drzwi... i w końcu, ten niemiły rozdział został zamknięty.


ROZDZIAŁ PIĄTY: "ANGEL OF DEATH"


Zejdź na schodami na dół i wejdź w pierwsze drzwi z lewej. Na stole leżeć będzie pokrojony gostek, podejdź do niego. Biegnij dalej, w prawo, rozwal okolicznych zbirów. Zasuwaj schodami na górę, otwórz drzwi i przygotuj się na małą rzeź. W środku będzie trzech pajaców, zabij ich. Uważaj, to nie wszystko. Za chwilę przybiegnie kolejna dwójka. Podejdź do kart, leżących na stole, w kuchni. Zasuwaj dalej, drzwiami kuchennymi, w środku będzie dwóch pajaców, jeden na dole oraz drugi, na balkonie. W następnym pomieszczeniu będzie tylko jeden klient, z shotgunem (za kwiatami). Obok fortepianu są podwójne drzwi, otwórz je i rozwal dwóch gości za ladą (jeden rzuca granatami). W kolejnym pomieszczeniu czekać na Ciebie będzie tylko dwóch łobuzów, jeden na schodach, oraz drugi za schodami. Pędź do drzwi z prawej, zabij trzech pacjentów, zabierz wszystką broń i cofnij się na schody. Podejdź do drugich drzwi i szybko się cofnij, gdyż za chwilę będzie "bum". Wpakuj się bezczelnie do środka i rozwal trzech, agresywnych gangsterów. Idź dalej, w kiblu znajdziesz jednego oponenta, za chwilę wbiegnie drugi. Zlikwiduj ich obydwu, w przeciwnym razie zrobią to oni, ale z Tobą. Zabierz apteczki i otwórz kolejne drzwi, podejdź do kobiety, leżącej na łóżku. Odbierz telefon, w następnym pokoju. Oczyść jeszcze dwa następne pomieszczenia. Gdy to zrobisz wróć się na balkon. Gratulacje, część druga to już historia.



CZĘŚĆ III: "A BIT CLOSER TO HEAVEN"


ROZDZIAŁ PIERWSZY: "TAKE ME TO COLD STELL"


Rozwal baseballem szklany dach i zeskocz na skrzynie. Oddaj jeden strzał w "czujnik laserowy". Wejdź do następnego pomieszczenia, zabierz broń oraz apteczki. Wyjdź na zewnątrz, za pomocą snajperki rozwal dwóch pajaców, patrolujących teren. Po drugiej stronie pomostu znajdziesz maszynówkę (Colt Commando) oraz amunicje. Zejdź na dół i na chwilkę wejdź do "sali komputerowej". Szybko wybiegnij i zabij dwóch natrętów. Teraz spokojnie możesz łyknąć wszystką amunicje oraz apteczki. Otwórz bramę z prawej (przyciskiem) i zabij dwóch żołnierzy. Strzel w "laserowy" ładunek i szybko wbiegnij do pomieszczenia z prawej. Rozwal gościa rzucającego granatami. Otwórz kolejną bramę (biały przycisk) i błyskawicznie uporaj się z frajerami na dole oraz jednym pajacem na górnym pomoście. Zasuwaj do drzwi na północy. Za laserem stoi dwóch wojskowych, wyślij ich na wcześniejszą emeryturę. Teraz rozwal ładunek wybuchowy i mknij naprzód. W hali będzie pełno strażników, rozwal ich za pomocą maszynówki. Przejdź na drugą stronę (z lewej strony jest pomost), otwórz drzwi. Znajdziesz się na korytarzu. Mknij cały czas przed siebie, pod drodze likwidując napotkanych komandosów.


ROZDZIAŁ DRUGI: "HIDDEN TRUTHS"


Rozwal okolicznych żołnierzy, pozbieraj broń, amunicję oraz apteczki. Idź dalej, strzel w laser, zakręć zawór z prawej strony. Otwórz drzwi, znajdziesz się na pomoście, zlikwiduj z góry, wszystkich komandosów. Po drugiej stronie mostku są drzwi, wejdź nimi. Zdetonuj ładunek i biegnij naprzód, gdy będziesz na drugim pomoście zabij frajera, strzelającego z sąsiedniego "balkoniku". W kolejnym pomieszczeniu znowu musisz strzelić w ładunek. OK. Idź dalej, koło krat strzelać do Ciebie będzie jeden pacjent, poślij mu serię strzałów z Colt Commando. Aby przejść dalej musisz zakręcić zawór, znajdujący się za kratami. Strzel w przycisk, znajdujący się w zamkniętym pomieszczeniu. Dzięki temu otworzą się drzwi. Mknij dalej, w oknie, naprzeciwko, strzelać do Ciebie będzie jeden komandos, sprzedaj mu serię z maszynówki. Zejdź na dół (zeskocz na skrzynie). Następnie otwórz drzwi koło "małego autka". Na korytarzu jest dwóch klientów, zabij ich. W kolejnej hali (drzwi z prawej) czeka Cię mała zadyma, kilku chłystków biega na mostku u góry. Gdy wszystkich wybijesz wejdź na siatkę, nad taśmą. Teraz bez problemu możesz wskoczyć na urwane schody. U góry zabaw się (bez skojarzeń) z komandosem, dwa, trzy strzały z karabinu maszynowego i po sprawie. Wbiegnij do środka i rozwal dwóch pajaców, za kratami. Na korytarzu są drzwi, otwórz je W środku pozbieraj amunicję oraz apteczki i co najważniejsze przesuń dźwignię. Otworzy to kraty. Odwróć się i zabij nabiegającego żołnierza. Cofnij się na korytarz i idź naprzód. Znajdziesz się w hali, na dole jest wajcha, przekręć ją. W efekcie maszyna rozwali zamkniętą bramę. Musisz tylko dopełnić formalności, oddając kilka strzałów w kruchą bramę. Uważaj, gdyż w środku czeka na Ciebie dwóch frajerów. W kolejnym pomieszczeniu, za ścianą, z lewej strony, będzie laser, a za nim strażnik, zabij go. Idąc kolejnymi drzwiami znajdziesz się w hali, pełnej ognia. Wskocz do wagoniku, rozwal ładunek laserowy i uruchom "ciuchcię". Po drodze usuń jeszcze jeden laser. Gdy dojedziesz za bramę wyskocz i rozpraw się z napotkanymi komandosami. Na końcu torów jest dźwignia, wyłączająca ogień. Cofnij się i otwórz drzwi (w miejscu, gdzie wypadek miały dwie kolejki). W środku rozpraw się z dwoma oponentami. Usuń kolejny ładunek wybuchowy i otwórz drzwi. W następnej hali będzie tylko dwójka palantów, gdy ich zlikwidujesz przeskocz na drugą stronę. Otwórz bramę białym przyciskiem i szybko ukryj się przed lecącym w Twoją stronę granatem. Wskocz do środka i zabij natręta na mostku. Podejdź do bramy "D-6" i przyciśnij konsolę, znajdującą się tuż obok wejścia. Uruchomi się alarm, czekaj kilka chwil, aż otworzą się drzwi, w środku będzie dwójka żołnierzy. Wejdź do winy i odjedź do tajnego laboratorium.


ROZDZIAŁ TRZECI: "THE DEEP SIX"


Zabij dwóch frajerów i otwórz drzwi. Podbiegnij do wielkiego znaku, namalowanego na ziemi. Zasuwaj do bramy "Processing", za skrzyniami będzie trzech chłystków, usuń ich. Następnie zmierzaj w stronę "Test Facilities", potem "Labolatories". W jednym z pokoi znajdziesz trzy komputery oraz martwego naukowca. Na jednym z monitorów jest kod PIN, potrzebny w dalszej części (665). "Pograj" na wszystkich maszynach. Teraz możesz się cofnąć. Odszukaj "Block B", za pomocą PINu otwórz windę i zjedź nią na dół. W Blocku B uwolnij doktorka, a następnie cały czas biegnij za nim. Po drodze zabijaj napotkanych komandosów. Gdy dobiegniecie do miejsca, gdzie zdobyłeś kod PIN wskakuj szybko do czerwonej komory, otworzą się drzwi, idź nimi. Za oknem widać jak ginie naukowiec, nie przejmuj się nim, bądź egoistą ;-). Otwórz kolejną bramę, którą dojdziesz do "Laboratory 2". Zjedź windą na dół, na miejscu zdetonuj kilka(naście?) ładunków wybuchowych. Zasuwaj do kolejnej widny, "Storage". Jeszcze raz wejdź do kabiny hermetycznej, upps... wszystko za około 60 sekund wyleci w powietrze! Szybko rozwal ładunek wybuchowy za oknem, otworzy to drzwi. Biegnij ile sił do windy, którą bezpiecznie opuścisz wybuchający budynek.


ROZDZIAŁ CZWARTY: "BACKSTABBING BASTARD"


Działaj błyskawicznie, gdyż zaraz po rozpoczęciu w Twoją stronę biegnie dwóch bandziorów. Rozpruj im brzuchy używając Cold Commando. Analogicznie rozpraw się z dwoma frajerami, pilnującymi wjazdu na parking. Zejdź na niższy poziom i rozwal wszystkich pajaców. Najlepiej używając karabinu maszynowego (koło skrzyń jest dodatkowa amunicja). Cały czas zmierzaj w dół, po drodze likwidując napotkanych łobuzów. Gdy już dojdziesz na ostatni poziom, wykoś wszystkich, najlepiej karabinem maszynowym. Nie zapominaj o M17, "latające granaty" (granatnik), to jest to! Misję zakończysz w momencie, gdy odbierzesz telefon.


ROZDZIAŁ PIĄTY: "IN THE LAND OF THE BLIND"


Wejdź do budynku piwnicą. Zdetonuj ładunek wybuchowy i czekaj na komandosa. Gdy się zjawi wpakuj mu kilka kulek prosto w klatkę piersiową. Idąc kawałek dalej spotkasz kolejną dwójkę wojskowych, wyślij ich na wcześniejszą emeryturę. Jeżeli już wyczyściłeś cały dół spokojnie możesz zasuwać schodami na górę. Przebiegnij na koniec korytarza i wejdź do drzwi z prawej (obok zielonego przycisku). Podejdź do największego monitora. Za chwilę do pokoju wbiegnie dwóch żołnierzy, usuń ich. Wyjdź na korytarz, otwórz pierwsze drzwi z lewej. Uważaj, gdyż w środku jest gostek, rzucający koktajlami, zabij go. Teraz śmiało możesz zasuwać schodami na górę. Nie jest to jednak takie proste, gdyż za każdą ścianą stoi jeden komandos. Gdy już będziesz na górze, wejdź drzwiami (z zielonym światełkiem) do następnego pomieszczenia. Na lewo jest laser, zdetonuj ładunek jednym, celnym, rzutem granatem. W okolicznych biurach jest dwóch strażników, rozwal ich. Zasuwaj na korytarz (po drodze likwidując ładunek wybuchowy). Rozpraw się z kolejną dwójką żołnierzy. Idź do biura (drzwi na końcu korytarza), weź kasetę wideo i wyjdź na balkon. Rozwal dwóch frajerów (jeden naprzeciw, drugi na niższym poziomie). Mknij na klatkę schodową (drzwiami balkonowymi). Znajdziesz tam osamotnionego strażnika oraz ładunek wybuchowy, zdetonuj go. Za chwilę przybiegnie dwóch komandosów, podobnie jak kolegę wcześniej, rozwal ich kilkoma strzałami z maszynówki. Teraz cały czas biegnij schodami w dół. Gdy dojdziesz do drzwi, otwórz je, niżej są dwaj komandosi oraz czujnik laserowy. Rzuć jeden granat i po sprawie, ewentualnie wykończ niedobitków tradycyjnymi metodami. Aby zakończyć rozdział wystarczy otworzyć pobliskie drzwi.


ROZDZIAŁ SZÓSTY: "BYZANTINE POWER GAME"


Uporaj się z trzema palantami (dwaj z lewej, jeden z prawej strony). Zdetonuj ładunek i czekaj na koleżków z góry, gdy się pojawią usuń ich. Wejdź na balkon, na końcu korytarza są schody, a na nich jeden pacjent. Zlikwiduj go i zasuwaj schodami, cały czas na górę. W bibliotece rozpraw się z trzema frajerami, zjeżdżającymi na linach. Wejdź na balkon, a następnie drzwiami na korytarz, z kolei na którym za chwilę zjawi się dwóch odważniaków. Idź dalej, do sali prasowej. Za chwilkę wejdzie tutaj jeden pacjent, wpakuj mu kulkę prosto w łeb. Tym samym sposobem uporaj się z kilkoma innymi, na "rondzie" (okrągłym balkonie). Idź na klatkę schodową, po chwili z góry "zjedzie" dwóch frajerów, usuń ich. Biegnij dalej, na sąsiednim balkonie będzie kolejna dwójka komandosów, poczęstuj ich strzałem z granatnika. Wyczyść teraz całe, dolne "rondo" OK. Następnie zasuwaj schodami na dół, do pomieszczenia, gdzie znajduje się dwóch gangsterów (na ścianie biała plansza "Aesir"). Rozwal ich i wyjdź drzwiami Exit. Przygotuj się na niezłą masakrę - zabij wszystkich gangsterów oraz wojskowych. Jedyne co pozostało do zrobienia to podejść pod drzwi, na drugim końcu pomieszczenia.


ROZDZIAŁ SIÓDMY: "NOTHING TO LOSE"


Przejdź przez jedną z bramek, włączy się alarm. Zwabi to trzech uzbrojonych po zęby bandziorów, załatw ich. Za pomocą snajperki zabij trzech natrętów u góry, strzelających z granatników. Biegnij dalej, usuń kolejną dwójkę zbirów. Zasuwaj schodami na górę (po drodze detonuj ładunki wybuchowe). Gdy już dobiegniesz czeka Cię krwawa rzeź, jeden po drugim, morduj, zabijaj. Biegnij na kolejne piętro, schodami. Odszukaj korytarz "pocięty" laserem. Możesz spokojnie przez niego przejść, w odpowiednim momencie skacząc lub przebiegać nad laserem. Gdy już przejdziesz, rozwal wszystkich nadbiegających palantów i otwórz windę. Po rozmowie z pewną kobieciną szybko się odwróć i uporaj się z kilkoma bandziorami. Ponownie otwórz windę, jednak tym razem jedź nią na górę. Po drodze musisz likwidować sprytnie umieszczone ładunki wybuchowe. Wychodząc z windy musisz działać błyskawicznie, zabij dwóch zbirów na dole, oraz dwóch na balkonie. Idź do pomieszczenia pełnego monitorów, zabij faceta i przyciśnij żółtą konsolę. W efekcie pojawi się kilku nowych chłopców do bicia, usuń ich wszystkich. Biegnij do windy i zjedź nią na dół. Gdy stanie na dłuższy czas, przeskocz na sąsiednią windę, którą bez problemu możesz zjechać na dół. Teraz zacznie się prawdziwa rzeź, wyczyść wszystkich ćpunów w okolicy, następnie rozwal cztery niebieskie "rury" (???). Otworzy się kolejna winda, w której będzie jeden, bardo wytrzymały frajer, poślij więc mu wybuchową niespodziankę (strzał z granatnika). Na górze rozpraw się z wszystkimi chętnymi do opuszczenia tego świata, wejdź schodami na górę, wykoś niedobitków i podejdź do drzwi.


ROZDZIAŁ ÓSMY: "PAIN AND SUFFERING"


Zaraz na początku czeka Cię trudna przeprawa. Musisz rozwalić wszystkich gangsterów znajdujących się w pomieszczeniu. Gdy już to zrobisz schowaj się za rzeźbą i czekaj na helikopter, oddaj w jego stronę kilka strzałów z granatnika, po chwili osłony ponownie się obsuną. Bądź gotowy na kolejną akcję, tym razem skromniejszą, bo w postaci dwóch frajerów. Wyjdź na zewnątrz, poprzez drzwi, znajdujące się w bibliotece. Wskocz na barierkę, a następnie na cieniutki mostek. Zasuwaj ile sił w nogach na drugi koniec, po drodze spotkasz złowrogo nastawiony helikopter. Jedyną szansą na przetrwanie jest nieustanne skakanie (uważaj, abyś nie spadł!). Wejdź do środka, na schodach stoi jeden palant, poślij mu kuleczkę. Wykoś pozostałych, na górze. Idź dalej, drzwiami z prawej. Kolejna mokra robota, tym razem trójka łobuzów. Następny cel to drzwi z lewej strony, za którymi stoją dwaj agresywni frajerzy. Zabij wszystkich bandziorów znajdujących się w środku i zasuwaj schodami na wyższy poziom, w którym znajdziesz kolejnych klientów. Usuń wszystkich, podbiegnij do biurka, na północy. Znajdziesz tam mały, czerwony przycisk, otwierający drzwi obok. Zasuwaj schodami na dach, nie zważając na strzały złej Nicole. Gdy już dojdziesz odstrzel jedną linę, zwabi to kilku odważniaków, rozwal ich, jeden po drugim. Teraz masz stosunkowo mało czasu, gdyż helikopter za kilkadziesiąt sekund odleci. Za pomocą snajperki strzel w kolejną linę. Teraz dopełni formalności i oddaj kilka strzałów w chwiejący się maszt. Brawo! Właśnie pokonałeś grę Max Payne!


Adam Włodarczak



Aby używać kodów musisz uruchomić grę z parametrem "-developer". Gdy już uruchomisz grę wciśnij F12, pokaże się konsola w której możesz pisać kody. Np.:

"C:grymaxpaynemaxpayne.exe" -developer

coder - nieśmiertelność, broń, amunicja….
god - nieśmiertelność
noclip_off - wyłącza przechodzenie przez ściany
getbullettime - odświeża czas zwolnień akcji
showfps - pokazuje frame rate
getpainkillers - dostajesz 8 PainKillers
SetNormalState - normalny chód
mortal - nieśmiertelność off
getallweapons - dostępna cała broń
getinfiniteammo - nieograniczona amunicja
noclip - przechodzenie przez ściany
c_addhealth ( 100 ) - dodaje 100 do zdrowia
jump10 - wyższe skoki (20, 30 jeszcze wyżej)
SetWoundedState - dziwny chód

Get - dodaje broń, lista poniżej:


GetBaseballbat
GetBeretta
GetBerettaDual
GetDualBeretta
GetDesertEagle
GetSawedShotgun
GetPumpShotgun
GetJackhammer
GetIngram
GetIngramDual
GetDualIngram
GetMP5
GetColtCommando
GetMolotov
GetGrenade
GetM79
GetSniper
GetHealth
GetPainkillers
GetBulletTime

Skok do wybranego poziomu:


Aby tego dokonać napisz w konsoli:

maxpayne_gamemode->gm_init(nazwa poziomu);

jako nazwa poziomu wpisz:


startup_level
tutorial
end_combat (sekretny finał, maxpayne_gamemode->gm_sendendofgamemessages( );

part0_level1
part1_level1
part1_level1b
part1_level2
part1_level2b
part1_level3
part1_level3b
part1_level4
part1_level5
part1_level6
part2_level0
part2_level1
part2_level2
part2_level2b
part2_level3
part2_level4
part3_level1
part3_level2
part3_level2b
part3_level3
part3_level4
part3_level5
part3_level5b
part3_level6
part3_level7


Dodał: Patryk007

Stare Gry do ściągnięcia!
Wejdź >>>

Copyright by Stare-Gry.eu & Stare.e-Gry.net : Wszelkie Prawa Zastrzeżone!
Gry Online