Baza Kodów i Tipsów do Gier.

0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |

Dungeon Keeper

Połączenia dające ciekawe efekty:

W świątyni złóż ofiarę z muchy i pająka - dostaniesz maga.
Jeżeli złożysz dwie muchy - zakończenie bieżącego projektu badań.
Dwie ofiary z żuka - zakończenie bieżącego projektu budowniczego.
Ofiara z żuka i pająka - czarna dama.
Wreszcie - trzy pająki złożone w ofierze dają demona żółciowego.

Oto charakterystyki występujących w grze bohaterów. Ponieważ istnieją
już patche pozwalające wykorzystywać bohaterów (oraz mamy zwykłą
możliwość "zmiany strony" podczas tortur), warto poznać ich mocne
i słabe strony.

Uwagi:

Cechy bohatera (siła, obrona itd.) przedstawiają stan z 1. poziomu.
Koszt - pojedyncza opłata za trening lub zwabianie stworów.
Doświadczenie - uzyskiwane w bitwie lub podczas treningu.

Postacie
----------

Typ bohatera: Czarodziej

SIŁA: 20; OBRONA: 15; ZRĘCZNOŚĆ: 100
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 5; ENERGIA: 350

Ulubiona praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: brak
Moc zwabiania stworów: 4; koszt: 25
Szybkość pracy w bibliotece: 5; w warsztacie: 1
Preferowany atak: na odległość
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 14; podczas treningu: 2; koszt treningu: 30
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Rakieta 1
3 3500 Ognista Kula 3
4 5000 Odbicie 5
5 6500 Uzdrowienie 5
6 8500 Zamrożenie 6
7 10500 Sztorm 7
8 13000 Wyssanie 8
9 16000 Spowolnienie 9
10 20000 Ogniowa Bomba 10

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 250
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowanie: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 300; Stanie na na martwym sojuszniku: 60; Torturowanie: 4
W świątyni: -50; Spanie: -1; Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -330
Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Barbarzyńca

SIŁA: 60; OBRONA: 50; ZRĘCZNOŚĆ: 70
UMIEJĘTNOŚCI: 60; SZCZĘŚCIE: 10; ENERGIA: 700

Preferowana praca: trening
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: kopanie, badania
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 18
Szybkość pracy w bibliotece: 0; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 6; podczas treningu: 3; koszt treningu: 40
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Miecz 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Brak 0
6 8500 Pancerz 6
7 10500 Brak 0
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 100
Stanie na martwym przeciwniku: -14; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 20; Torturowanie: 4
W świątyni: -50; Spanie: -3; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -400; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Łucznik

SIŁA: 20; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 100
UMIEJĘTNOŚCI: 60; SZCZĘŚCIE: 15; ENERGIA: 300

Preferowana praca: w warsztacie
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 2; koszt: 8
Szybkość pracy w bibliotece: 2; w warsztacie: 2
Preferowany atak: na odległość
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 13; podczas treningu: 1; koszt treningu: 8
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Ognista Strzała 1
3 3500 Brak 0
4 5000 Pocisk 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Przyspieszacz 6
7 10500 Brak 0
8 13000 Spowolnienie 8
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 25; Torturowanie: 4
W świątyni: -50; Spanie: -1; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -350; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Mnich

SIŁA: 40; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 80
UMIEJĘTNOŚCI: 80; SZCZĘŚCIE: 30; ENERGIA: 325

Preferowana praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: -
Moc zwabiania stworów: 3; koszt: 15
Szybkość pracy w bibliotece: 3; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwanie w bitwie: 14; podczas treningu: 1; koszt treningu: 12
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Uzdrowienie 2
3 3500 Pancerz 3
4 5000 Spowolnienie 4
5 6500 Pocisk 5
6 8500 Brak 0
7 10500 Wyssanie 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Huragan 9
10 20000 Mocne słowo 10

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 3; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: 0; Zdenerwowanie: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 250; Stanie na martwym sojuszniku: 50; Torturowanie: 4
W świątyni: -100; Spanie: -4; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Krasnolud

SIŁA: 50; OBRONA: 40; ZRĘCZNOŚĆ: 55
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 2; ENERGIA: 500

Preferowana praca: w warsztacie
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: kopanie, badania
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 6
Szybkość pracy w bibliotece: 1; w warsztacie: 3
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 7, podczas treningu: 1; koszt treningu: 5
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Pancerz 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Odbicie 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0

Poziom zdenerwowania

Brak leża: 1; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -6; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 2000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 25; Torturowanie: 4
w świątyni: -50 Spanie: -3; Posypanie złotem: -850
Wygranie bitwy: -330; Spanie: -1000.


Typ bohatera: Władca Krainy (Rycerz)

SIŁA: 80; OBRONA: 100; ZRĘCZNOŚĆ: 150
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 15; ENERGIA: 950

Preferowana praca: -
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 0; koszt: 30
Szybkość pracy w bibliotece: 1; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 25; podczas treningu: 3; koszt treningu: 40
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Miecz 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Odbicie 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Uzdrowienie 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Brak 0

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 4; Przebudzenie: 250
Stanie na martwym przeciwniku: -16; Zdenerwowany: 4; Brak żołdu: 3500
Klaps: 350; Stanie na martwym sojuszniku: 65; Torturowanie: 12
w świątyni: -75; Spanie: -1; Posypanie złotem: -1000
Wygranie bitwy: -500; Jedzenie: -1000

Uwagi: Poluje na Rogacza


Typ bohatera: Avatar

SIŁA: 150; OBRONA: 120; ZRĘCZNOŚĆ: 180
UMIEJĘTNOŚCI: 110; SZCZĘŚCIE: 20; ENERGIA: 3000

Preferowana praca: -
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 0; koszt: 50
Szybkość pracy w bibliotece: 3; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. zdobywane w bitwie: 75; podczas treningu: 4; koszt treningu: 100
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Miecz 1
2 1000 Pancerz 2
3 3500 Brak 0
4 5000 Uzdrowienie 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Zamrożenie 6
7 10500 Wyssanie 7
8 13000 Pocisk Samonap. 8
9 16000 Niewidzialność 9
10 20000 Mocne słowo 10

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 4; Przebudzenie: 2000
Stanie na martwym przeciwniku: -50; Zdenerwowany: 10
Brak żołdu: 4000; Klaps: 2250; Stanie na martwym sojuszniku: 120;
Torturowanie: 120 w świątyni: -75 Spanie: -1; Posypanie złotem: -750
Wygranie bitwy: -1000; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Kret

SIŁA: 40; OBRONA: 30; ZRĘCZNOŚĆ: 40
UMIEJĘTNOŚCI: 40; SZCZĘŚCIE: 0; ENERGIA: 350

Preferowana praca: kopanie
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania, praca w warsztacie
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 10
Szybkość pracy w bibliotece: 0; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. zdobywane w bitwie: 2; podczas treningu: 1; koszt treningu: 10
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Brak 0
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Teleport 10

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 1; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -6; Zdenerwowany: 1
Brak żołdu: 1000; Klaps: 100; Stanie na martwym sojuszniku: 20
Torturowanie: 4; w świątyni: -50; Spanie: -3
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Wiedźma

SIŁA: 20; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 80
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 6; ENERGIA: 300

Preferowana praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która ją denerwuje: -
Moc zwabiania stworów: 3; koszt: 20
Szybkość pracy w bibliotece: 3; w warsztacie: 1
Preferowany atak: na odległość
Dośw. zdobywane w bitwie: 15; podczas treningu: 2; koszt treningu: 16
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Lot 2
3 3500 Trujący obłok 3
4 5000 Odbicie 4
5 6500 Wiatry 5
6 8500 Brak 0
7 10500 Błyskawica 7
8 13000 Uzdrowienie 8
9 16000 Pocisk 9
10 20000 Huragan 10

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 3; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowana: 3
Brak żołdu: 2000; Klaps: 350; Stanie na martwym sojuszniku: 40
Torturowanie: 4; w świątyni: -50; Spanie: -1
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Olbrzym

SIŁA: 100; OBRONA: 60; ZRĘCZNOŚĆ: 60
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 20; ENERGIA: 650

Preferowana praca: trening
Nie pracuje w: bibliotece
Praca, która go denerwuje: w warsztacie
Moc zwabiania stworów: 2; koszt: 25
Szybkość pracy w bibliotece: 0; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 15; podczas treningu: 2; koszt treningu: 35
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Brak 0
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Przyspieszacz 10

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 1; Brak Kurnika: 3; Przebudzenie: 100
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowany: 2
Brak żołdu: 2000; Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 20
Torturowanie: 4; w świątyni: -50; Spanie: -6
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -400; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Wróżka

SIŁA: 10; OBRONA: 10; ZRĘCZNOŚĆ: 70
UMIEJĘTNOŚCI: 30; SZCZĘŚCIE: 40; ENERGIA: 150

Preferowana praca: badania
Nie pracuje w: -
Praca, która ją denerwuje: w warsztacie
Moc zwabiania stworów: 1; koszt: 4
Szybkość pracy w bibliotece: 4; w warsztacie: 1
Preferowany atak: na odległość
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 10; podczas treningu: 1; koszt treningu: 4
Specjalne zdolności: latanie

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Wyssanie 3
4 5000 Błyskawica 4
5 6500 Uzdrowienie 5
6 8500 Niewidzialność 6
7 10500 Pocisk Samonap. 7
8 13000 Odbicie 8
9 16000 Ognista Kula 9
10 20000 Zamrożenie 10

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 2; Brak Kurnika: 1; Przebudzenie: 210
Stanie na martwym przeciwniku: -6; Zdenerwowana: 3
Brak żołdu: 1000; Klaps: 500; Stanie na martwym sojuszniku: 100
Torturowanie: 8; w świątyni: -60; Spanie: -1; Posypanie złotem: -800
Wygranie bitwy: -100; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Złodziej

SIŁA: 30; OBRONA: 20; ZRĘCZNOŚĆ: 120
UMIEJĘTNOŚCI: 80; SZCZĘŚCIE: 14; ENERGIA: 250

Preferowana praca: -
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania, trening
Moc zwabiania stworów: 2; koszt: 8
Szybkość pracy w bibliotece: 1; w warsztacie: 1
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 9; podczas trenigu: 1; koszt treningu: 12
Specjalne zdolności: brak

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Przyspieszacz 4
5 6500 Brak 0
6 8500 Brak 0
7 10500 Niewidzialność 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Brak 0
10 20000 Odbicie 10

Po osiągnięciu 20 000 pkt. doświadczenia zamienia się we Władcę
Krainy na poziomie trzecim.

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 0; Brak Kurnika: 2; Przebudzenie: 200
Stanie na martwym przeciwniku: -12; Zdenerwowany: 2; Brak żołdu: 3000
Klaps: 200; Stanie na martwym sojuszniku: 15; Torturowanie: 4
w świątyni: -50; Spanie: -1; Posypanie złotem: -1000
Wygranie bitwy: -330; Jedzenie: -1000


Typ bohatera: Samuraj

SIŁA: 80; OBRONA: 60; ZRĘCZNOŚĆ: 90
UMIEJĘTNOŚCI: 70; SZCZĘŚCIE: 20; ENERGIA: 700

Preferowana praca: walka, trening
Nie pracuje w: -
Praca, która go denerwuje: badania
Moc zwabiania stworów: 3; koszt: 30
Szybkość pracy w bibliotece: 2; w warsztacie: 2
Preferowany atak: bezpośredni
Dośw. uzyskiwane w bitwie: 20; podczas treningu: 4; koszt treningu: 50
Specjalne zdolności: widzi istoty niewidzialne

Poziom Dośw. Moc Opóźnienie
1 0 Pięść 1
2 1000 Brak 0
3 3500 Brak 0
4 5000 Brak 0
5 6500 Sight 5
6 8500 Błyskawica 6
7 10500 Przyspieszacz 7
8 13000 Brak 0
9 16000 Zamrożenie 9
10 20000 Brak 0

Poziom zdenerwowania

Brak Leża: 4; Brak Kurnika: 0; Przebudzenie: 250
Stanie na martwym przeciwniku: -14; Zdenerwowanie: 5
Brak żołdu: 3000; Klaps: 750; Stanie na martwym sojuszniku: 65
Torturowanie: 2; w świątyni: -50; Spanie: -1
Posypanie złotem: -750; Wygranie bitwy: -500; Jedzenie: -1000

Uwagi: Poluje na Czarną Damę

Czary
-------

Opętanie. Pozwala kontrolować dowolnego stwora.

Chochlik. Tworzy nowego chochlika. Każdy następny jest droższy od
poprzedniego, dlatego lepiej nie przesadzać...

Oko Zła. Pozwala zaglądać w niedostępne rejony podziemi. Warto
skorzystać z niego, gdy coś usłyszymy, a także przed rozszerzeniem
naszego lochu.

Przyspieszenie potwora. Warto wykorzystać to zaklęcie do przyspieszania
powolniejszych stworów, np. smoka.

Przymus. Do końca trwania zaklęcia wszystkie stwory będą bez odpoczynku
kontynuowały aktualną pracę.

Do broni. Zaklęcie, które pozwala nam kierować grupą potworów.
Skuteczne w wypadku ataku na wrogi loch oddalony od zajętych
przez nas terenów.

Niewidzialność. Pozwala ukryć stwora. Można użyć czaru, jeżeli
uda nam się doprowadzić pojedynczego potwora do wrogiego Serca
Labiryntu. Wtedy potwór może bezkarnie zniszczyć Serce, jeśli

nie zaatakuje żadnego wroga...

Audiencja. Prosta metoda szybkiego ściągnięcia stworów do obrony
naszego Serca Labiryntu.

Zawalenie. Skuteczna metoda ataku na wroga znajdującego się w
niewielkim pomieszczeniu (warto przytrzymać dłużej klawisz
myszy, choć kosztuje to nieco drożej). Nawet niewielkie zawalenie
to dobra metoda na rozbicie grupy bohaterów. Potem możemy spokojnie
wykańczać pojedynczych osobników.

Uzdrowienie. Leczenie to skuteczny sposób przedłużenia toczącej
się walki. Warto korzystać z tego zaklęcia zwłaszcza w obronie.
Gdy atakujemy wroga, lepiej wycofać osłabionego potwora i wrzucić
go do leża - tak jest dużo taniej.

Błyskawica. Doskonałe zaklęcie bojowe. Aby zwiększyć jego siłę,
warto dłużej przytrzymać klawisz myszy. Lepiej atakować większe
grupy wroga.

Pancerz. Częściowa ochrona potwora przed atakiem.

Kurczak. Doskonałe zaklęcie - zamienia groźnego przeciwnika w
kurczaka...

Zaraza. Powoduje wybuch epidemii wśród wrogich stworów.

Armageddon. Ściąga do naszego Serca Labiryntu wszystkie nasze i
wrogie stwory - rozpoczyna się ostateczny pojedynek. Zaklęcie
zbyt drogie - lepiej dostać się do wrogich podziemi za pomocą
czaru "zniszczenie ścian".

Zniszczenie ścian. Umożliwia przebicie się przez umocnione ściany
wroga. Lepiej wcześniej zapoznać się ze strukturą wrogiego lochu i
przebić się jak najbliżej Serca Labiryntu.




•Naciśnij Enter na klawiaturze numerycznej - wywołasz menu z cheatami,(nie
zawsze zadziała, ale spróbować można).
•W katalogu z grą znajdź katalog LEVELS. Wejdź tam i znajdź pliki tekstowe
(coś koło 70). Zmień parametr START MONEY/PLAYER0 na 9999999 - masz
kasy po sufit. W podobny sposób można edytować ilość pułapek itp.

**********************

Stare Gry do ściągnięcia!
Wejdź >>>

Copyright by Stare-Gry.eu & Stare.e-Gry.net : Wszelkie Prawa Zastrzeżone!
Gry Online